A minap sikeres vizsgát tettünk -Egyetlen szó a vizsgáról: Nem volt írásbeli része mint az előzőeknek, de ezért cserében a szóbeli tételek hosszabbak voltak az eddig tapasztaltnál. - a dízel kategóriából, így előttünk áll a továbblépés, ami jelen esetben a képzés részeként a típusismeret lesz.
Jelen állás szerint Csörgőből (M41,418) lesz a classic is és a remot is, Dácsiából is az összes fajta (M47), Bzmot-ból is szintén minden még az az egy szem debreceni iker Bz is. A képzési program szerint jelenleg minden típusból három nap elmélet és két nap gyakorlat lesz. A gyakorlatok természetesen gépen lesznek megtartva, hiszen az elméletet a valóságban is meg kell tanulni. Az elmélet után pedig minden alváltozatból 20-20 óra vezetés jön, de a folytatásról majd később...
Mindezek alatt lent a műhelyben elkészült a 2165-ös Csörgő. A teljes végszerelés és a futópróba is megvolt. Bár az első próbán még kicsit beteges volt, de még egy kis foglalkozás után tökéletes lett a gép, ami egyenlőre nem került el Miskolcról, így a típus oktatás egyik alanya lehet. Ebből kifolyólag a mai képek többsége is erről szól.
Útban hazafelé, jobbra a Mátra balról a nagy Alföld határolja a látókört.
Januárban így találtuk, jóformán még üresen.
A nagy nap reggelén, indulásra várva.
Talán épp ők is látják.
Szerencsen a visszaindulás előtti pillanatokban sütött a nap, de alig pár percel a kép előtt még szakadt az eső.
Visszaérkezés után az ebédezés.
Itt hallhattok egy kis hanganyagot a mesterek munkájából. Minden elismerés a műhelyé.