2016.03.20. 09:17, Hughi
I. modul vége
De egy kicsit, az időben előrébb ugorva, az utolsó bejegyzés óta lementek az elméleti részek, így jóformán a modul utolsó három hetében csak gyakorlataink voltak. Fék, járműelemek és felsővezetékes.
Ebből adódóan voltunk kint Nyékládházán az alállomást körbenéztük, megtanultuk, hogy az országos hálózat 120 KV-os feszültségéből hogyan csinálnak 25KV-os feszültséget.
Műhely gyakorlatból is szép mennyiség járt nekünk. Az egész tanfolyamon - az utazásokon kívül - a műhely gyakorlat a legjobb, és legérdekesebb.
A modul egyik legfontosabb tantárgya a fék volt. Ebből írtunk is nagy záró dolgozatot, utána pedig ebből is volt pár gyakorlati óránk. Ebből a tantárgyból utazógyakorlaton is részvettünk.
Így fejeződött be az egyes modul.
Tegnap, a vizsga után gyorsan hazajöttünk, most van két hét szabadságunk. A következő modul, azaz a forgalom, nem indulhat addig, amíg annak a pár embernek nem sikerül a vizsga. Addig pedig szabadság és utazás!
Az elhivatott oktató. Nem esik nehezére megmutatni a dolgokat.
A Bdv egy igen érdekes jármű abból a szempontból, hogy villanyos, és ennek ellenére kardánhajtás dolgozik alatta.
Szergej csapágyazása.
A kék Gigant is megfordult a fűtőben.
Tartalék trafók az alállomáson.
A kocsiműhelyt is megjártuk. Láttunk selejtezett és új kerékpárokat, kiemelt Bhv-t és Halbi vezérlőt.
Na vajon milyen motorból van ez?
Reviziós Csörgő forgóvázak.
Sátoraljaújhelyen is jártunk az utazógyakorlat keretében.
Így néz ki a vezérlőkocsi belseje mindenféle berendezés nélkül.
Sátoraljaújhelyre a gépünk volt. Nemrégiben Békéscsabán szolgált még.
Miskolctól Keletiig és vissza Taurussal utaztunk. Egy igen dinamikus menet volt.
B vizsgás Csörgő blokkja. Talán nem is olyan soká készen is lesz.
A 2165-ös mellett a 2148-as is B vizsgán van már.
Végül de nem utolsó sorban Krisztián, menesztett minket, igaz még felügyelet alatt.