Már elég rég volt nagyobb (pesti) blog, így egy jókora képes beszámoló készült az elmúlt időről:
A lemaradás első mozzanata a Budapest-Háros és Budaörs állomáson történő gyakorlattal kezdődött.
Siklasztósaru Budaörs állomáson
Budafok-Háros állomás frissen festett szelvényköve
Hároson a Siemens-Halske típusú biztosítóberendezést néztük meg, valamint a váltófelvágással, Budaörsön pedig a Domino55 típusú biztosítóberendezéssel és kocsiadatokkal foglalkoztunk.
A következő gyakorlati nap Ferencvárosban volt. -Lezárt vágányúton tolat a Gigant.
Néhány eltévedt személykocsi, élükön egy ÖBB-s Taurussal, a Nyugati rendezőben
Elég gyakori még a nyugati oldalban a vasalj
Nyugati-rendező a gubacsi toronyból
Első találkozás Gunhild-del.Egy váratlan vendég is befutott aznap.
Gubacs
Keleti gurító
Keleti rendező
Ferencváros-Keleti rendező és egy kis gurítás
A vasutas nap előtt Győrben
A vasutas nap alkalmából néhány szombathelyi tanfolyamtárrsal a Vasúttörténeti Parkban voltunk.
Másnap a Bakonyvasúton tettünk egy kört, de sajnos a többi fotó eltűnt...
20-án Kiskunfélegyházán jártunk. Biztosítóberendezési szempontból vizsgáltuk a váltókat és a sorompókat