Vasútfotózás - Orosháza


 

Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Facebook
 
 
 
Hírek

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

Íme a nyertesek!

Airfot  2013.08.27. 13:28

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mai napon megszületett a fotópályázat végeredménye.

Katt a 'Továbbra, a nyertesekért!

Railway for future

Hugh  2013.08.26. 20:17

Találhattok egy két színes képet a Miskolc és környékében.
Jó nézelődést!

 

A legjobb 20 felvétel

Airfot  2013.08.20. 23:56

A mai nappal lezárult a nevezési határidő. Az elmúlt időben szép számmal érkeztek jó és kevésbé jobb felvételek, melyeket próbáltuk körültekintően kiválogatni.

Most élhetnék azzal a lehetőséggel(, így az interneten keresztül), hogy mondhatnám, egyszerű volt kiválogatni a képeket. Ez sajnos nem így van.
Igazán jó felvétel (mind minőségben, mind tartalomban) nagyon kevés érkezett...

A mai naptól lehet szavazni a felvételekre.
A szavazás augusztus 26. 00:00 percig tart.

A képeket IDE KATTINTVA érhetitek el!

A szavazás "osztályozós" módon történik. A képeket 1-től 5-ig lehet értékelni.
Szavazásra minden pályamunka alatt van lehetőség, ahol a felvételek szerzőit, illetve a képek címeit is megtaláljátok!

Ne feledjétek, hogy amelyik felvétel a legtöbb szavazatot kapja az egy bögrével, illetve egy tollal lesz "gazdagabb". :)

Irena a Herkules

Airfot  2013.08.12. 09:17

A múlt héten jelentős időt töltött Orosházán az LTE Herkulese.

Néhány fotó készült is az ittlétéről!

Diósjenő - Újra

Airfot  2013.08.08. 20:43

Az elmúlt hetekben ismét Diósjenőre utaztam. A jenői vonalról eltűntek már rég a Desirok, így maradt a Bz-ken való sülés. :)
Odaúton a Nyugatiban találkoztam a Megmentővel, becses nevén, azaz számán a 431 354 psz. Szilivel.

A hazaúton érdekesen sikeredett, hiszen Vácott a jegykiadó (bár úgy kezdtem, hogy Vác-Nyugati-Szeged-Orosháza), ennek ellenére a hölgy Nyugati-Kiskunfélegyháza-Orosháza viszonylatra adta a menetjegyet, amely nem is lenne probléma, ha nem délután jöttünk volna haza, ugyanis, mint tudjuk a napi két vonattalk nehézkés a lejutás 5 óra után Orosházára.

Néhány képet találtok ITT!
 

Adria Transport

Hugh  2013.08.05. 21:28
A mai nap folyamán az Adria Transport Herkulesen újra ellátogatott Orosházára. Szombaton elment a Kocúr a vonatával, s már érkezett is a következő adag kocsi melybe mehet a gabona. Reggel még az MMV Sulzere is itt volt azt nem sikerült elcsípni mert mire végeztem a nappal felszívódott. Így csak a Herkulessel "komáztam" az este folyamán. Néhány képet találhattok erről a találkozásról.
Jó nézelődést!

Helyzetjelentés

Hugh  2013.08.03. 12:48
A Kocúr és rakott vonata indulásra készen áll (járó motorral és tárcsával a végén) Csaba irányában. Az üveggyár felőli rakodón is folyat a munka tegnap rendületlenül.
Néhány dok. képet láthattok!
 

Mezőhegyesi tartály

Hugh  2013.07.30. 20:58
A mai napon nem dolgoztam, mivel (sikeres) Kresz vizsgán voltam, így volt egy kis időm jobban kinézni a vasút környékére. Sikerült is elkapni a Mezőhegyes felől érkező 2198-as Csörgőt egy tartályvagon társaságában. Bent az állomáson pedig a Kocúr szorgoskodott.
Jó nézelődést!

Diesel paradicsom

Hugh  2013.07.30. 19:27

A miskolci menüpontban láthattok néhány friss képet!

Jó nézelődést!

Munkás hetek

Hugh  2013.07.26. 23:45

Mivel a nyár folyamán folyamatosan dolgozom ígí ritkábban kerülök géppel a kezemben vasúrt közelébe. Amugy az állomás mellett van a munkahelyem így azért képben vagyok. Ma is így sikerült a Kocúrt dokumentálni, s reggel munka előtt a 7700 számú vonatot. Melyen a 145-ös Szergej teljesített szolgálatot és a szokottól eltérően 6 kocsiból volt kiállítva.

Jó nézelődést!

Menetrendtervezet a jövő évre

Airfot  2013.07.21. 13:15

Elérhető a 2013-2014-es évre készített menetrend első tervezete. Kisebb nagyobb változásokban a környékbeli vasútvonalakat is érinti. Természetesen ez decemberig teljes mértékben változhat, de összegyűjtöttük, hogy hogyan is zajlana a közlekedés jövőre, ha minden maradna a terv szerint.

Ágyazat kérdése

Hugh  2013.07.17. 20:57

A Terepasztal menüpontban láthattok egy kis frissülést. 

Jó nézelődést!

Idegen vasak

Hugh  2013.07.17. 20:06
Pali jóvoltából láthatunk Szlovéniából és Szerbiából is néhány képet. Ezek mellett a Miskolcon próbázó új Skoda-Ganz villamosról is láthattok két képet. A képek konkrétan Szabadka, Ljubljana,  Koper és Hódos környékén készültek. Persze ezek mellet láthattok honi képeket is, melyeket ITT találtok.
Jó nézelődést!

V. rész - A kisvasutak mozdonyai

Airfot  2013.07.15. 12:46

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Békéscsaba

Ketty Orosházán hűsölt

Airfot  2013.07.10. 16:57

A mai nap különleges mozdony tartózkodott Orosházán. Reggel érkezett a Kárpát Vasút Kft. 021. számú Nohabja. Kicsik, nagyok, fiatalok, idősek, fiúk és lányok is egyaránt nagy érdeklődéssel tekintettek A Mozdony felé. Néhány képet láthattok, a mozdonyról, illetve a Mezőhegyesről érkezett Platov daruról, melyet Bátaszékre továbbít a mozdony.

Fotópályázat!

Airfot  2013.07.09. 21:13

Elérkezett a nagy nap! Fotópályázatot indítunk, Viharsarki dízelek címmel. 

Részletekért ->Tovább!

IV. rész - A kisvasút hanyatlása a II. világháború után

Airfot  2013.07.08. 22:10

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Orosháza, Főtér

III. rész - A kisvasút építése Orosházán

Airfot  2013.07.06. 13:32

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Orosháza, Piactér

Vectron Miskolcon

Hugh  2013.07.05. 17:45

A néhány napig Magyarországon próbázó Vectronról láthattok néhány szép képet ITT.

Jó nézelődést!

II. rész - Az első vasútvonal továbbépítése Orosháza irányába

Airfot  2013.07.04. 23:03

Az AEGV közel 140 km-es vonalhosszával nem tartozott a hazai nagyforgalmú vasútvonalak közé, csak egy keskenynyomtávolságú kisvasút volt, amely azonban az életet, a napi rendszeres utazás és szállítás lehetőségét valósította meg a Tiszántúlon, a Körösök vidéke számára. … A kisvasút hosszú ideig, csaknem 50 éven át magántársaság vasútjaként működött, később államosítása után egy negyedszázadig, mint a MÁV Alföldi Kisvasútja. Ez idő alatt hivatását betöltötte, szolgálta a vidék mezőgazdaságát és lakosait, szállította az uradalmak, a földbirtokosok, a kisparasztok, a szövetkezetek, az állami gazdaságok, az ipari üzemek, a gyárak termékeit, az iskolába és munkába járók ezreit. Háromnegyed évszázad alatt eljárt felette az idő, a gépkocsiközlekedést az 1968-as közlekedési koncepció előnyösebbnek, gazdaságosabbnak minősítette, és a vonalat felbontatta. (Dr. Horváth Ferenc)

Kép: Békéscsaba, Kossuth-tér

Következő 20 cikkElőző 20 cikk

 
VF-Orosháza
 
BlogPlusz
Friss bejegyzések
2016.06.03. 20:47
2016.05.11. 13:52
2016.03.11. 11:45
2016.01.05. 12:39
2015.12.12. 14:00
Friss hozzászólások
 
Szavazás
Ön szerint szükséges-e a Szeged-Békéscsaba-Gyula vasútvonal villamosítása?

Igen, a teljes viszonylaton (121 / 90%)
Igen, de csak a Békéscsaba-Gyula vonalszakaszt (3 / 2%)
Igen, csak Szeged és Hódmezővásárhely között (3 / 2%)
Nem (8 / 6%)

Szavazatok száma: 135

Létrehozás időpontja:
2016-06-12 12:39:37

Szavazás lezárva:
2017-08-09 20:41:52


Lezárt szavazások
 

Minden jog fenntartva! | Copyright © 2017

Vasútfotózás - Orosháza | Airfot - Hugh Rowland

Az oldalon található alkotások(kép,szöveg) szerzői jogi védelem alatt állnak!

Az oldal optimális felbontása 1024*768.


HAMAROSAN ÚJRA ITT A KARÁCSONY! HA SZERETNÉL KARÁCSONYI HANGULATBA KEVEREDNI, AKKOR KATT IDE: KARACSONY.GPORTAL.HU    *****    Nyakunkon a Karácsony, ajándékozz születési horoszkópot barátaidnak, ismerõseidnek.Nagyon szép ajándék! Várlak, kattints    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!