2016.06.26. 18:18, Hughi
...hogy elsőre sikerülni fog a vizsga forgalomból, igaz az én esetemben a szombathelyi tanfolyam után ez elvárt volt. Erre a csoporttársak is rákaptak persze, mondogatták folyton (persze csak a jó csapatszellem nevében, poénból), de szerencsémre sikerült, elsőre! . Így lényegében túl vagyok a tanfolyam legnehezebb részén. Innentől műszaki tantárgyak és sok-sok műhelyezés jön.
De előbb egy kicsi a vizsgáról. Szokás szerint az írásbeli hétfőn és a sikeres írásbeli után a szóbeli kedden volt. Összesen tíz embernek nem sikerült elsőre a vizsga, és az nagyon jó arány, hiszen 29 fő mehetett vizsgára. A KTI-ről mindenkinek az a véleménye amit megélt vele. Bár sok rossz élményem is volt velük, akkor is elmondhattam, hogy azért igazuk is van egy pár dologban. Ők követelnek nekünk meg tanulni kell, más kérdés, hogy ehhez az oktatószerv is hogy áll hozzá és a többi és a többi. Viszont a mostani vizsgára semmi rosszat nem lehet mondani, hiszen helyén volt a vizsgáztatás és az oktatás is.
Szóval a sikeres vizsga után hazagurultunk a telephelyeinkre és most, két héten keresztül itthon leszünk. Újfent utazásban és egy kis pihenésben lehet részünk.
Mint említettem, most műszaki tantárgyak jönnek, konkrétan a következő modul a dízel kategória. Ebben csak dízelmozdonyokról fogunk tanulni. Így ha visszaköltözünk Miskolcra akkor az első héten végig csak a műhelyben leszünk. Innentől jön a jó világ, semmi száraz utasítás csak mozdonyozás. Persze ez ebben a formában nem igaz, hiszen a piros könyvekből toppon kell maradni, mindvégig.
Kell ennél több? Igen, a maradék pár vizsga ugyanígy elsőre.
2165-öst közben nem hagytuk egyedül.
Rendhagyó a színe, de meg kell hagyni jól néz ki.
Folyamatban a kábelezés, közeleg az első beüzemelés.
Patyolat géptér,
Patyolat vezetőállás.