Múlt év december 13-án kezdte meg a hatodik bezárt évét a Kisszénás-Kondoros vasútvonal.
A rövid, mindössze 6 kilométer hosszú vasútvonalat 1893-ban adták át a Szarvas-Orosháza-Mezőhegyes vonalszakaszokkal együtt. A piciny zsákvonal leginkább a környékbeli cukorrépa-szállításra épült. 1956-ban a kondorosi vasútállomás első vágányát felújították, meghosszabbították a növekvő teherforgalom miatt. Mindennek ellenére alig több, mint tíz év elteltével, 1968-ban már a „Megszüntetendő” vasútvonalak közé sorolta az ország vezetése.
1982-ben végezték az utolsó felújítást a vonalon, onnantól kezdve -a cukorgyárak bezárása miatt- a vasútvonal folyamatos romlásnak indult.
A vegyesvonatok egészen 1993-ig közlekedtek, majd leginkább szóló Bz típusú motorvonatokkal volt kiszolgálva a napi 3 pár vonat. Tíz évvel később, 2003. május 5-én beszüntették a vasúti árufuvarozást, így csak a személyvonatok maradtak a vonalon. A teherszállítással együtt a vegyesvonatok is eltűntek a vonalról.
Szinte minden új menetrendváltáskor szerették volna bezárni a vonalat, mely végül 2009-ben következett be.
A vasútvonal jelenlegi állapotát a korhadó talpfák és a több helyen hiányzó leerősítések jellemzik.
A kondorosi vasútállomást a helyiek a birtokukba vették. Ideiglenes átjárókat építettek. A felvételi épületet is használják, legutolsó információnk szerint egy helyi zenekar próbateremnek használja.
A vonal jövője bizonytalan. Sorsa a pusztulás. Csak egy hangyányi remény van a teherfuvarozás ideiglenes visszaállítására.